Goed aangekomen - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Geertje Pas - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Geertje Pas - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: Geertje van der Pas

Blijf op de hoogte en volg Geertje

03 Maart 2012 | Nicaragua, Granada

Hola!

We zijn er!
Na een lange, maar goed verlopen reis (al onze koffers en tassen kwamen gewoon in Managua op de loopband rollen), zijn we in 'ons' hotel. En wat is het mooi!!!
En groot. Veel meer ruimte dan we dachten op basis van de foto's. Heerlijke patio's, lekker groen, overal zitjes, en natuurlijk een hangmat.
De kamer is superfijn. Veel plankjes voor spulletjes, heerlijke douche, lekker ruikende handdoeken, alles mooi afgewerkt en een goed bed. Morgen boeken?

Vandaag kennis gemaakt met al het personeel tijdens een gezamenlijke lunch. Gezellig, maar nog beetje aan elkaar wennen. We aten kipfilet met een roomsausje, rijst, salade. Erg smakelijk (ontbijt trouwens ook). Daarvoor hadden we al de eerste les Spaans gehad. En morgen de tweede.

Rest van de dag hebben we relaxt doorgebracht bij het zwembad.

Oh ja, het is best warm, maar met een heerlijk windje en dus super!

Hasta la proxima (voor de niet-Spaans-sprekenden: tot de volgende)!

• 03 Maart 2012 - 00:00

Hans Eijmberts:

Geweldig daar! We zijn er in november geweest, heerlijk in de Jicaro lodge en in Morgan's Rock bij San Juan del Sur. Ik zou zo terugwillen. Geniet ervan! Hans

• 03 Maart 2012 - 09:36

Alexander En Lianne:

Wij zien een korte broek.
    Wij zien slippers.

• 03 Maart 2012 - 10:15

Carla:

Jeetje,
    Wat ziet dat er gezellig uit.
    Hier was ook zon beloofd maar ik heb hem/haar nog niet gezien.
    Paar weekjes lekker genieten en dan aan het werk. Maar in zo'n omgeving is dat vast geen straf.

• 03 Maart 2012 - 11:01

Miranda :

Superrrr, Geertje en Joost. Ziet er geweldig uit, jullie nieuwe huis en werkplek. Veel plezier!

• 03 Maart 2012 - 11:22

Maaike:

WAUW!!!!!!!!

als jullie opvolgers zoeken.....

• 03 Maart 2012 - 11:58

Sas En Sam:

Oh...wat klinkt dat goed, heerlijk! geniet van de zon en de ruimte en de leuke collega's! En het avontuur! Un beso!

• 03 Maart 2012 - 12:03

Pa En Ma Van Duin:

Dat ziet er geweldig uit. We zijn jaloers op het weer en de tuin. XXX

• 03 Maart 2012 - 17:44

Pasjes:

Jullie zijn enthousiast als altijd, dus dat gaat daar helemaal goed komen!!!!!!!!! Sturen jullie een beetje zon deze kant op???! Geniet ervan!

• 04 Maart 2012 - 11:00

Wilma & Rob:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn end at de eerste indrukken goed-beter zijn. We gaan jullie verhalen lezen, hier nieuwe followers dus. Mooie aanvulling op elkaar! Ziet er goed uit ook, foto's. Succes, geniet (gaat vast lukken) Groet uit zonnig Nijmegen, de buren, W&R

• 04 Maart 2012 - 12:18

Willeke:

Dat klinkt heeeeeerlijk:-) Geniet optimaal van alles wat er op jullie pad gaat komen!!! Hopelijk zie ik jullie snel daar... Xxx

• 04 Maart 2012 - 12:23

Inge:

Hoi samen, fijn dat eerste indruk zo positief is. Dat is een mooie start!
    Geertje, bedankt voor berichtje. Feestje was erg gezellig. Gek dat jullie feestje nog maar week geleden is.
    Kunnen jullie al skypen?
    Kus Inge

• 04 Maart 2012 - 16:18

Pa Ma En Arno Vd Pas:

prachtige fotos stuur maar enkele graden hier naar toe want hier regent het groetjes

• 05 Maart 2012 - 09:28

Jinke:

Prachtig die bloemen en die lieve mensen aan tafel!

• 05 Maart 2012 - 12:40

Riet Van Der Pas:

Hoi Geertje en Joost,
    Reis goed verlopen en nu lekker genieten in de zon, tussen het mooie groen en laat je nog even verwennen.
    Het ziet er prachtig uit.
    Veel plezier.

• 06 Maart 2012 - 08:46

Sandra:

Super! Wat leuk om van jullie te horen en ik zie uit naar nog meer mooie verhalen en fotoos. Dat boeken komt wel goed. Veel plezier met de nica's en nicaragua.

• 06 Maart 2012 - 10:46

Jaap:

Oeh dat ziet er gaaf uit zeg!!

• 07 Maart 2012 - 13:35

Kim Oostveen:

Hoi, wat leuk dat jullie een blog bijhouden! Dat is mij nooit gelukt. Ja het is heerlijk daar he... en jullie gaan het alleen maar NOG mooier maken. Heel veel plezier en succes, en geniet vooral de eerste maand. Wennen, Spaans spreken, zweten, je verwonderen... Jippie!
    Liefs, Kim