Wij als redders - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Geertje Pas - WaarBenJij.nu Wij als redders - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Geertje Pas - WaarBenJij.nu

Wij als redders

Door: Joost en Geertje

Blijf op de hoogte en volg Geertje

29 September 2012 | Nicaragua, Granada

Omdat ik er ook bij was, maar Joost leuker schrijft en ik het niet nog een keer over ga doen:
http://joostinnica.wordpress.com/2012/09/29/wat-doen-zij-nou/

Ik had wel mijn twijfels tijdens deze actie overigens.

Tot de volgende keer!

  • 13 Oktober 2012 - 19:50

    Ria Daams:

    Leuk verhaal van Joost en een hele belevenis lijkt me om schildpadjes over te zetten.
    Maar Geertje ik wil je ook even feliciteren met je verjaardag, word het daar op een andere manier gevierd dan wij hier gewend zijn? Of ben je zo druk dat je er weinig tijd voor hebt.
    Een goede tijd verder en tot het volgende vehaal.
    Groeten Hen en Ria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Hotel con Corazon

Recente Reisverslagen:

26 December 2012

Kerst in Granada - Feliz Navidad

02 December 2012

Fietsen en maagden

16 Oktober 2012

Mijmeringen

29 September 2012

Wij als redders

02 September 2012

Momentopname
Geertje

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 128866

Voorgaande reizen:

01 Juli 2004 - 02 Juli 2007

CIMI

01 Maart 2012 - 30 November -0001

Hotel con Corazon

Landen bezocht: