Van 2 naar 3 op Reis - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Geertje Pas - WaarBenJij.nu Van 2 naar 3 op Reis - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Geertje Pas - WaarBenJij.nu

Van 2 naar 3 op Reis

Door: Geertje van der Pas

Blijf op de hoogte en volg Geertje

21 Maart 2012 | Nicaragua, Granada

Zoals jullie weten: 3 op reis van BNN was in ‘ons’ hotel de afgelopen dagen en dat was een supergoede ervaring. Voor hen, en voor ons van het hotel.

De afspraak was dat ze maandag eind van de middag aan zouden komen en dit betekende dat we maandagochtend met z’n allen gingen bedenken wat er nog gedaan moest worden om het hotel er tiptop uit te laten zien. Op zich was het idee dat er in het weekend al wat zou zijn gebeurd en dat was ook wel zo, maar toch wel wat minder dan verwacht…
Dus met Hans en Monique een rondje door het hotel om een lijstje te maken van wat er nog gedaan moest worden. En een puntje zoals de muren weer wat witter krijgen (poep van vleermuizen; heel normaal hier) had misschien wat eerder op de agenda moeten staan.

Maar dit is Nicaragua en het komt allemaal toch goed. Want alsof ze het wisten, dat personeel van ons, die Nederlanders komen altijd te laat…. Dus zaten wij als Nederlands management ons vanaf een uurtje of half 6 op te vreten in een superschoon en mooi (dat was het al) hotel
Om half 7 arriveerden ze en liepen ze direct al filmend de salsa-les (elke maandagavond in het hotel, gratis!) binnen. Chris Zegers voorop.
Daarna een leuke kennismaking met wat drankjes aan de bar. Relaxte lui. Vriendelijk!

Dinsdag hebben ze eerst in het hotel zelf gefilmd, helemaal enthousiast, daarna in Granada centrum en ’s middags zijn ze mee geweest naar de schoolprojecten. En dat vonden ze misschien wel het meest interessant. Kortom, geslaagd project. Met dank aan mijn lieve man, want die had het eerste contact (oude vriend uit middelbare schooltijd, die nu een reisbureau in Costa Rica heeft – Edventures – en die Joost op de Vakantiebeurs weer was tegengekomen; hoezo toeval?!).

Nu is het project ‘eigen huis’ gestart. Morgen om 10u weer een bezichtiging. Leuk!

• 22 Maart 2012 - 05:15

Lizette:

Stoer, met een echte 'BN-er' op de foto! Weet je ook wanneer het uitgezonden wordt, want dan zitten we hier natuurlijk met z'n allen voor de buis?
    Groetjes,
    Lizette

• 22 Maart 2012 - 07:14

Niek:

Vraag of ze lid willen worden van de leesclub! ;-)

• 22 Maart 2012 - 07:39

Lianne:

Wauwie!! Wat supergaaf. Hoop dat de huizenjacht een beetje wil vlotten. Kunnen jullie dat ook aftikken (of is dat voor jullie al een iets te West-Europeze instelling ;-)). Geer, wat zie je er goed uit!! xx Lianne

• 22 Maart 2012 - 11:33

Richard:

Top gedaan Geertje!
    Groeten uit Miami (voor National Geographic Channel bij Dance music awards ah filmen)
    Richarddd

• 22 Maart 2012 - 14:29

Carla:

Goh wat leuk. "Jullie"hotel op TV.
    Mooie reclame, toch.
    Laat maar horen wanneer we voor de TV moeten zitten.
    Succes met zoeken naar jullie eigen huis.
    Groetjes .

• 22 Maart 2012 - 20:26

Susan:

Leuk hoor Chris Zeegers op bezoek, in het echt ook zo charmant als op tv...

• 24 Maart 2012 - 16:56

Walter:

hee Joost en Geertje,
    wat goed dat dat allemaal gelukt is ! Ze zouden komen van 3 op Reis, en da doen ze ook nog !
    En ook goed voor de " exposure " straks, als het uitgezonden wordt.
    groetjes !

• 06 April 2012 - 20:30