Leon en de Pacific - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Geertje Pas - WaarBenJij.nu Leon en de Pacific - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Geertje Pas - WaarBenJij.nu

Leon en de Pacific

Door: Geertje van der Pas

Blijf op de hoogte en volg Geertje

18 Maart 2012 | Nicaragua, Granada

Ik lag lui bij het zwembad, terwijl Joost weer heeft verteld over onze laatste avonturen voordat we vandaag terugkeren naar Granada ivm komst BNN - 3 op Reis. Die komen nl. komende dagen filmen in het hotel. Met Chris Zegers :-)

Zie: www.joostinnica.wordpress.com
Met foto's!

En laten jullie ook weten hoe het met jullie allemaal gaat? Genoten van de lentedagen?

• 18 Maart 2012 - 16:31

Christine:

Nou, lentedagen... Ik ben net terug van een middagje tennissen in Koogh aan de Zaan. Motregen en superkoud! En dan Chris Zegers hier niet langs hoor. Groet van Chris

• 18 Maart 2012 - 19:14

Pa Van Duin:

Nee, die lentedagen moeten zeker nog komen. Jullie reisverslagen brengen echter wel warmte naar ons toe.

• 19 Maart 2012 - 20:10

Inge:

Zeker heeeeeeeeeeeerlijk die lentedagen. Nog beetje koud maar zo'n mooie blauwe lucht. Net nog even naar buiten geweest en sterren gezien die jij vanuit jouw wereldplek niet kunt zien. Bovendien slaap jij nu, denk ik zo.
    Gisteren weer prachtig concert gegeven met ons koor. Workshop 'je bent een mooi mens, laat jezelf zien' verzorgd. Eerste keer, ging heel goed. En Zita Swoon met afrikaanse band gezien in Tivoli. Dus al met al leuke en drukke boel hier in de Bilt.
    Kus Inge