Virtuele fame - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Geertje Pas - WaarBenJij.nu Virtuele fame - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Geertje Pas - WaarBenJij.nu

Virtuele fame

Door: Geertje van der Pas

Blijf op de hoogte en volg Geertje

14 Mei 2012 | Nicaragua, Granada

Yep, we worden beroemd :-).
Afgelopen week zijn we geïnterviewd door online tijdschrift Reishonger.

Kunnen jullie ook weer even bij lezen, als jullie zin hebben. Want we blijven een beetje achter met zelf bloggen. Goede voornemens voor komende tijd!

• 14 Mei 2012 - 16:07

Birgitta:

Wat een leuk verslag (goeie tip :-)) en wat zien jullie er blakend uit, heerlijk.

• 14 Mei 2012 - 16:49

De Pasjes:

Leuk weer iets van jullie te lezen.
    Het ziet er mooi uit en jullie verhalen zijn zo enthousiast als we gewend zijn!
    We zijn wel een beetje jaloers op de temperatuur daar!
    Heel veel groetjes van ons!!!!!!!!!!!!!!!

• 14 Mei 2012 - 18:36

Inge:

He hoi, leuk interview. Alsof ik jullie hoor praten. Zou trouwens best ad bar willen zitten daar, ziet er heel goed uit. En jullie ook trouwens!
    Lieve groet, Inge

• 19 Mei 2012 - 07:41

Caroline En Boy:

Wat een mooi verslag in Reishonger en wat hebbben jullie al veel opgestoken van de nieuwe omgeving in korte tijd. Dat je zo op je fiets moet passen zeg, lijkt Amsterdam wel.
    En een agenda is blijkbaar toch een raar ding daar.
    Alle goeds en liefs!!

• 21 Mei 2012 - 18:27

Eef:

Wauw, mooi interview en geeft een goed beeld. Goede beslissing! xx

• 23 Mei 2012 - 10:37

Jaap:

Achterlopen met bloggen? Jullie bloggen meer in een week dan ik in een heel jaar! :)

• 28 Mei 2012 - 10:02

Eline Cornelissen:

He Geertje en Joost, hier uit de zonnige Limos een reactie, wat fijn om steeds jullie reisverslagen te kunnen lezen. Leuke maar ook eerlijke informatie, herkenbaar uit mijn eigen reizen. Het slot van het artikel (waardoor jullie zeker beroemd moeten worden!) " je krijgt geen spijt van dingen die je doet, eerder van dingen die je niet doet" spreekt mij helemaal aan. Geniet daar en voor de zwaardere momenten veel succes, Jacq en Eline

• 28 Mei 2012 - 22:04

Arian:

He Geertje.....zit een beetje te Googlen kom ik jou opeens tegen...Leuk joh...Succes met alles....groetjes uit Brasilia....