Ander telefoonnummer - Reisverslag uit Brasília, Brazilië van Geertje Pas - WaarBenJij.nu Ander telefoonnummer - Reisverslag uit Brasília, Brazilië van Geertje Pas - WaarBenJij.nu

Ander telefoonnummer

Door: Geertje van der Pas

Blijf op de hoogte en volg Geertje

26 Juni 2005 | Brazilië, Brasília

Binnen drie weken is mijn telefoonnummer alweer aangepast, komt-ie:
+55 61 3274 9443

Er is dus een 3 bijgekomen. Het wordt wel in het portugees gezegd, maar voor wie deze taal niet helemaal onder de knie heeft.

Ook het werknummer is veranderd:
+55 61 21061650

Binnenkort meer. Jubileum van 1 jaar Brasil. Tijd voor een reflectiemoment!!

Vrijdag jl heb ik trouwens de mooiste lucht allertijden gezien. En die wil ik jullie niet onthouden. En een foto om te laten zien dat alles ok met me is.

Abraço Geertje

• 26 Juni 2005 - 19:14

Inge:

Dag Geertje, ik ga je binnenkort bellen. Leuk.
    Hier alles goed, Oerol was weer super. Veel liefs Inge

• 26 Juni 2005 - 21:28

Chris:

ga je ook es bellen. leuk. er was toch zo'n slim/goedkoop nummer om ook te draaien. hoe zat het ook alweer? anyway, goede jaar-viering! hier in het de tijd van lange zomerse avonden in de tuin.
    x c

• 27 Juni 2005 - 06:04

Leo & Sanjai:

Lieve Geertje,
    Prachtige lucht en aardige dames! Volgens mij moeten wij ook maar eens naar Brazilië verhuizen...

Omdat ons Portugees nog niet zo sterk is: een dikke knuffel en een zoen van Sanjai & Leo

• 27 Juni 2005 - 13:29

Rutger, Saskia En Leen:

Inderdaad een prachtige lucht!

• 30 Juni 2005 - 08:26

Johan Traa:

Dag Geertje,
    Wat leuk om je via het bericht in de HaDeejer weer te zien. Je zit wel erg ver weg om een keer op de koffie te komen hoor!
    Nou tot ziens en laat eens wat van je horen,als je tijd het schikt. Mijn prive email is:j@jtraa.tmfweb.nl
    Groetjes en veel plezier.
    Johan Traa.